چه درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 است

چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 موثر است؟ به رک و پوست کنده، در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب برای بیماران با سطح کراتینین بسیار بالا می باشد. اما در روز ما، برخی از درمان های جدید دیگر بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی برای درمان نارسایی کلیه استفاده شده است.
چه درمانی را می توان برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 استفاده می شود؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 بسیار مفید است
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.
این چهار عملکرد اصلی، که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع آن می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: